Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
11 éve | Weisz Miklós | 0 hozzászólás
Íme az eddigi világbajnokságok győztesei. Szép lista.
|
|
A Tour de France vagy más néven Le Tour vagy La Grande Boucle a világ legismertebb országúti kerékpárversenye, amelyet 1903 óta évente megrendeznek. A háromhetes verseny Franciaországban és a szomszédos országokban zajlik. A táv szakaszokra bomlik – egyik településtől a másikig – mindegyik egy-egy külön verseny. Az időeredményeket versenyzőnként összesítve állapítják meg a végső sorrendet, ami alapján kiderül, hogy ki nyeri a Tourt.
Ebben a cikksorozatban megismerkedünk az országúti kerékpárversenyzéssel. Először általánosan nézzük meg az egyes versenyfajtákat, majd külön helyet kapnak a nagyobb versenyek, mint például a Tour de France vagy a Vuelta.
Az országúti kerékpározás a 19. század végén kialakult sportág, főleg Európát hódította meg gyorsan: a legjelentősebb versenyek mind a mai napig elsősorban Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, a Benelux-államokban és Németországban zajlanak.
Megjelent a Shimano új 2009-es katalógusa. Érdemes a Bikefun brossúráját is böngészni. Illetve az Urban Velo számaít nyálazni, hiszen találhatunk érdekes dolgokat, alkatrészeket, bicikliket cikkeket országúti témában. No meg milyen jó érzés egy átbiciklizett nap után fáradtan egy pohár sör mellett jó bringákat és csillogó alkatrészeket nézegetni :)
A képekre kattintva tölthetitek le az anyagokat:
15 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
A celeste zöld színnel fémjelzett bringák népes rajongótáborral rendelkeznek világszerte, főként az országúti kerékpárosok körében. Ha valaki éppenséggel nincsen oda a színért, akkor is 99%-os valószínűséggel ismeri a márkát. Ez nem véletlen, hiszen a Bianchi az egyik legrégebbi, folyamatosan működő olasz kerékpárgyártó. A hazai forgalmazó jóvoltából ezúttal bepillantást nyerhettünk a trevigliói gyár mindennapjaiba…
Megnézem a Bianchi gyár képeit a galériában ->
A Bianchi hivatalos weboldala ->
Forrás: bikemag.hu
Az idén sorozatgyártásba került Shimano Dura-Ace Di2-es elektronikus vezérlésű szettel 5 csapat 41 versenyzője vágott neki a nemrég elrajtolt francia körversenynek.
A Shimano által szponzorált csapatoknál mezőnyszámoknál továbbra is a hagyományos rendszer használata dominál, az időfutamok esetében azonban már kevésbé konzervatív a hozzáállás: négy csapat szereli az összes időfutambringát Di2-vel.
Forrás: bikemag.hu
15 éve | Béla Lajos | 3 hozzászólás
Érvek, ellenérvek. Az acél váz megosztja a kerékpárosokat. Számomra még mindig ez az izgalmas vázszerkezet. Sokat ki lehet belőlük hozni, kecsesek, szépek.
Ha megnézzük, mivel erősebb anyag, ezért lehet jó vékonyfalú vázat csinálni belőle, ami nagyobb teherbírással rendelkezik, és már-már veri a carbon vázakat (2-3 kg-os acélváz azért már elég könnyű súly). Viszont a mai acél már nem a régi, hamarabb elfárad az anyag.
Pozitívum még, hogy a régi vázakhoz aránylag olcsón és könnyen hozzá lehet jutni a netet böngészve.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás