Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti Bringások Közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Országúti Bringások Közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Érvek, ellenérvek. Az acél váz megosztja a kerékpárosokat. Számomra még mindig ez az izgalmas vázszerkezet. Sokat ki lehet belőlük hozni, kecsesek, szépek.
Ha megnézzük, mivel erősebb anyag, ezért lehet jó vékonyfalú vázat csinálni belőle, ami nagyobb teherbírással rendelkezik, és már-már veri a carbon vázakat (2-3 kg-os acélváz azért már elég könnyű súly). Viszont a mai acél már nem a régi, hamarabb elfárad az anyag.
Pozitívum még, hogy a régi vázakhoz aránylag olcsón és könnyen hozzá lehet jutni a netet böngészve. Aztán ezeket lehet szintereztetni és szépen összepakolni. Ugye milyen jó az örök lego a biciklivel? :)
Egyébként azt olvastam, hogy a gyártók is kezdenek visszatérni az acélhoz, néhány új váz már így jött ki.
Kiváncsi lennék, hogy nektek milyen vázatok van. Meg vagytok-e elégedve vele, vagy nem, és persze a miértekre. Jöhetnek a kommentek!
Forrás: bikemag.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Elektronikus váltórendszerrel a Tour de France-on
Országúti kerékpárversenyzés - világbajnokok
Országúti kerékpárversenyzés 2. rész - Tour de France
Országúti kerékpárversenyzés 1. rész